Löytyykö mistään Suomen kirjastoista enää Maijaliisa Kauppisen Pikku Töyhtö Höyhensaarella? Kirja on Jyväskylän Gummeruksen kustantama vuonna 1967.

Kysytty

Löytyykö mistään Suomen kirjastoista enää Maijaliisa Kauppisen Pikku Töyhtö Höyhensaarella? Kirja on Jyväskylän Gummeruksen kustantama vuonna 1967.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäänne kirjaa löytyy Frank-monihaun mukaan ainakin Porvoosta, Lahdesta, Porista ja Rovaniemeltä. Pasilan varaston kappale on tosiaankin kadonnut. Kirjasta voi jättää kaukolainatilauksen.
Lisätietoja kaukolainauksesta http://www.espoo.fi/default.asp?path=1;28;11866;17273;17316