Löytyykö Mistään nuottia Esa Pethmanin The Flame -kappaleelle?

Kysytty

Löytyykö Mistään nuottia Esa Pethmanin The Flame -kappaleelle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuottia Esa Pethmanin säveltämän The Flameen ei näytä olevan saatavissa.

Music Finland -nuotistosta kerrottiin, että Edition Coda -kustantamo julkaisi The Flamen vuonna 1964 yhdessä toisen Pethmanin sävellyksen kanssa. Jälkimmäisen eli Finnish Schnapps -kappalen tiedot löytyvät Kansalliskirjaston Viola-tietokannasta, mutta yhtään fyysistä nuottipainosta ei näytä olevan sen tai muidenkaan kirjastojen kokoelmissa.

Edition Coda myytiin 90-luvun alussa Fazer Musiikki Oy:lle, joka pian sen jälkeen fuusioitiin amerikkalaiseen Warner/Chappell Musiciin. Warner/Chappell on sittemmin luopunut nuottien julkaisutoiminnasta, joten uutta painosta nuotista ei siltä ole saatavissa - ellei sitten jokin toinen taho hanki siltä julkaisulupaa.

https://core.musicfinland.fi/works/the-flame

https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/fikka.4519505