Löytyykö mistään kuunneltavaksi Martti Seppälän musiikkia? Esimerkiksi kappaletta "Juorulaulu" joka voitti ylen laulelma kilpailun vuonna 1982 jos oikein…

Kysytty

Hei! Löytyykö mistään kuunneltavaksi Martti Seppälän musiikkia? Esimerkiksi kappaletta "Juorulaulu" joka voitti ylen laulelma kilpailun vuonna 1982 jos oikein muistan.

Vastaus

Vastattu

Oulun pääkirjaston maakuntakokoelmassa on LP-levynä vuonna 1983 julkaistu levy Juorulaulu, Jäsenetumatka. Sitä ei valitettavasti saa kotilainaan. Muutamalla muulla levyllä on myös hänen säveltämiään kappaleita. Alla linkki tietoihin levyistä hakupalvelu Finnan kautta:

https://www.finna.fi/Search/Results?limit=0&join=AND&bool0%5B%5D=AND&lookfor0%5B%5D=%22Sepp%C3%A4l%C3%A4+Martti%22&type0%5B%5D=Author&filter%5B%5D=%7Eformat_ext_str_mv%3A%220%2FSound%2F%22