Löytyykö mistään kirjastosta vhs kasettia alexander mackendrickin the ladykillers

Kysytty

löytyykö mistään kirjastosta vhs kasettia
alexander mackendrickin the ladykillers

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Alexander MacKendrickin ohjaamaa The Ladykillers -elokuvaa ei ole saatavilla Suomen kirjastoista vhs-kasettina. Elokuva on saatavilla DVD-levyllä ja löytyy mm. HelMet-verkkokirjastosta nimellä Naisentappajat.