Löytyykö mistään kirjastosta Valerio Zurlinin elokuvaa Ensimmäinen yö kanssasi (la prima notte di quiete/ the professor / indian summer) vuodelta 1972? Tai…

Kysytty

Löytyykö mistään kirjastosta Valerio Zurlinin elokuvaa Ensimmäinen yö kanssasi (la prima notte di quiete/ the professor / indian summer) vuodelta 1972? Tai onko sitä ylipäätään julkaistu suomessa dvdllä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valerio Zurlinin elokuvaa Ensimmäinen yö kanssasi (La Prima notte di quiete, 1972) ei valitettavasti löydy DVD-tallenteena Suomen kirjastoista. Elokuvasta ei olet tehty julkiseen levitykseen DVD-tallennetta. Myöskään elokuvasta tehtyä VHS-tallennetta ei ole lainattavissa.

https://www.elonet.fi/fi/elokuva/125695