Löytyykö mistään Jimmy Nailin tv sarja crocodile shoes kausi 2 DVD:tä? Ja vielä suomen kielisellä tekstityksellä

Kysytty

löytyykö mistään Jimmy Nailin tv sarja crocodile shoes kausi 2 DVD:tä? Ja vielä suomen kielisellä tekstityksellä

Vastaus

Vastattu

Ilmeisesti 2. kausi on tällä hetkellä saatavana vain Complete set -julkaisussa, jonka tekstityskielenä englanti. Toisesta kaudesta on ollut julkaisu, jossa on ruotsin- ja norjankielinen tekstitys, mutta se näyttäisi olevan loppuunmyyty.