Löytyykö mistään Helsingin kirjastosta Suosikki -lehteä vuodelta -69?

Kysytty

Hei,

löytyykö mistään Helsingin kirjastosta Suosikki -lehteä vuodelta -69?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoista ei 1960-luvun Suosikkeja löydy. Voit käydy lukemassa lehteä Kansalliskirjastossa. Voit käydä siellä joko lukemassa lehteä mikrofilmimuodossa tai tilata sen lukusaliin luettavaksi.

Kansalliskirjaston käyntiosoite on nyt poikkeuksellisesti Fabianinkatu 35
http://www.kansalliskirjasto.fi/kokoelmatjapalvelut/asiointikirjastossa…