Löytyykö mistään Aarno Ranisen säveltämään lauluuun Adagio nuottia?

Kysytty

Löytyykö mistään Aarno Ranisen säveltämään lauluuun Adagio nuottia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aarno Ranisen kaunis Adagio on alkujaan instrumenttisävellys. Ensimmäinen levytys on vuodelta 1972. Seija Simola levytti v. 1976 lauluversion, joka alkaa sanoilla Kesäyöhön lämpöiseen. Laulettua versiota ei kuitenkaan ole julkaistu nuottina.

Oboelle ja orkesterille sovitettua Adagion partituuria myy tilauksesta Music Finland -nuottipalvelu. Palvelun sivulla näkyvä promootiokäyttöön tarkoitettu pdf-versio saattaa ehkä olla avuksi.

https://musicfinland.fi/fi/palvelut/nuotisto