Löytyykö meidän kirjastosta äänimaisemaäänitteitä? mm. linnunlaulua aamutuimaan, kahvilan ääniä, puheensorinaa, astioiden kilinää..?

Kysytty

Löytyykö meidän kirjastosta äänimaisemaäänitteitä? mm. linnunlaulua aamutuimaan, kahvilan ääniä, puheensorinaa, astioiden kilinää..?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kokkolan kirjastosta löytyy Sound Effects 1-10 cd:t, joissa on erilaisia äänitehosteita, esim. avaruuden, liikenteen, pelien, koneiden, meren, luonnon ja eläinten ääniä.

Lisäksi meillä on luonnonääniä ja linnunlaulua cd:llä, esim. äänitteet Tunnelmakuvia luonnosta (3 osaa), Luonto soi 1-3, Linnunlaulun Suomi ja Luonnon suvisinfonia.