Löytyykö "Matteuksen evankeliumi", v. 1964, Pasolinin tekemä elokuva?

Kysytty

Löytyykö "Matteuksen evankeliumi", v. 1964, Pasolinin tekemä elokuva?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pier Paolo Pasolinin Matteuksen evankeliumia ei ole kirjastoista saatavissa. Kirjastoista lainattavilla elokuvilla täytyy olla lainausoikeudet, joista kirjastot maksavat. Tällä elokuvalla ei ole valitettavasti lainausoikeuksia. The Gospel According To St. Matthew on saatavissa ainakin Elokuvien erikoisliike Videodivarista www.videodivari.fi dvd-levynä hintaan 14,90 euroa. Elokuvassa ei ole suomenkielistä tekstitystä. Tekstitys on englanninkielinen.

2 ääntä

Kommentit

Nykyään Matteuksen evankeliumin toki saa kirjastoista suomenkielisin tekstein