Löytyykö matkaopasta + karttaa Etelä-Ranskasta Toulouse- Andorra -alueelta?

Kysytty

Hei!
Löytyykö matkaopasta + karttaa Etelä-Ranskasta Toulouse- Andorra -alueelta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaski-kirjastojen kokoelmista löytyy seuraava Toulousen-matkaopas+kartta:

Anson, Jane: Toulouse,  vuosien 2014 ja 2008 painokset, kieli englanti.

Lisäksi löytyy useita yleisiä Ranska-matkaoppaita, joissa maa käydään läpi kokonaisuudessaan.

Pelkästään Andorraa käsittelevää matkaopasta ei löydy, mutta löytyy Barcelona-matkaopas, jossa on mukana myös Andorra:

Jalomies, Mira: Barcelona, vuosien 2013 ja 2005 painokset, kieli suomi.

Lisäksi löytyy useita yleiseurooppalaiset matkaoppaita jotka sisältävät ainakin jonkin verran tietoa Andorrasta.