Löytyykö Listausta Suomen julkisen puolen hoivakodeista/vanhainkodeista/ kuntoutuslaitoksista?

Kysytty

Löytyykö Listausta Suomen julkisen puolen hoivakodeista/vanhainkodeista/
kuntoutuslaitoksista?

Vastaus

Vastattu

Ihan tuollaista listausta en löytänyt, mutta THL on seurannut suomen hoivakoteja ja -laitoksia ja tuottanut melko kattavan listan koko maasta.

Tosin lista on ryhmitelty alueittain, kunnittain ja palveluyksiköittäin, joten sen läpikäyminen on hieman hankalaa. THL toteutunut henkilöstömitoitus 11/2021

Iltasanomien Outi Kokko on tehnyt henkilömitoituksesta jutun 7.9.2021. Jutussa on THL:n listaus avattuna ja helppokäyttöisempänä. Ilta-sanomat

Iäkkäiden palveluista on kootusti tietoa esim. Kuntaliiton ja Vanhustyön keskusliiton sivuilla.