Löytyykö Leena Landerin kirja nimeltään Käsky englanniksi? Kukaan?

Kysytty

Löytyykö Leena Landerin kirja nimeltään Käsky englanniksi? Kukaan?

Vastaus

Vastattu

Käsky on Suomen kirjallisuuden käännökset -tietokannan mukaan käännetty kahdelletoista kielelle - ei kuitenkaan englanniksi: albania, hollanti, islanti, italia, liettua, norja, puola, ranska, ruotsi, saksa, tšekki, viro. Toistaiseksi ainoa englanniksi saatavilla oleva Landerin kirja on Lankeaa pitkä varjo (Cast a long shadow, 1995).