Löytyykö lapsille suunnattuja, suomen kielisiä kirjoja joissa käsitellään juutalaisia pyhiä? Tai muuten juutalaisuutta?

Kysytty

Löytyykö lapsille suunnattuja, suomen kielisiä kirjoja joissa käsitellään juutalaisia pyhiä? Tai muuten juutalaisuutta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastojen kokoelmista löytyvät seuraavat lapsille suunnatut tietokirjat, joiden avulla lapsi voi tutustua juutalaisuuteen.

Jane A., C. West: Juutalaisuus (Perhekirjat, 2013)

Atte ja Anna : meidän ja muiden uskonnot / Tytti Issakainen (Lasten keskus, 2019)

Voit tarkistaa teosten saatavuuden Helmet-haulla.