Löytyykö lainattavaksi kirjaa Audrey Hepburn - An elegant spirit ?

Kysytty

Löytyykö lainattavaksi kirjaa Audrey Hepburn - An elegant spirit ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kotikuntasi kirjastosta Sean Hepburn Ferrerin kirjoittamaa Audrey Hepburn - An elegant spirit -kirjaa ei löydy, mutta joistakin Suomen yleisistä kirjastoista, kuten esimerkiksi Tampereen kaupunginkirjastosta, kirja löytyy.
Voit saada kirjan luettavaksesi siten, että se lainataan kaukolainaksi kotikuntasi kirjastoon. Kaukolainausta varten sinun pitää ottaa yhteyttä kotikuntasi kirjastoon joko puhelimitse, sähköpostilla tai käymällä kirjastossa.