Löytyykö lähteitä, joissa käsitellään motorista oppimista?

Kysytty

Löytyykö lähteitä, joissa käsitellään motorista oppimista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hakusanoilla motorinen oppiminen löytyy Kokkolan kaupunginkirjastosta 12 teosta, mm.

Karvonen, Pirkko: Tarinan kertojat : iloa ja leikkiä kieleen, liikkumiseen ja laskemiseen, 2009,
Pulli, Elina: Opi liikkuen, liiku leikkien : liikuntaa esiopetukseen, 2001,
Ikonen, Oiva: Oppimisvalmiudet ja opetus, 2000 sekä
Ikonen, Oiva: Vaikeasti ja syvästi kehitysvammaisten motorinen oppiminen, 1990.

Lisää hakutuloksia ja aineiston saatavuustiedot voit katsoa Anders-verkkokirjastosta https://webkirjasto.kpnet.fi/ kirjoittamalla vapaasanahakuun motorinen oppiminen. Voit kokeilla myös hakusanoilla motorinen kehitys.