Löytyykö Kouvolasta lukupiiriä? Olen vasta tänne muuttanut ja maakuntakirjasto tuntuu mielenkiintoiselta.

Kysytty

Hei!

Löytyykö Kouvolasta lukupiiriä? Olen vasta tänne muuttanut ja maakuntakirjasto tuntuu mielenkiintoiselta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kouvolan pääkirjastossa Salpausselänkadulla toimii kirjallisuuspiiri kerran kuussa torstai-iltapäivisin. Tulevana syksynä kokeilemme myös iltaryhmää (keskiviikko), jossa keskustellaan samoista teoksista kuin iltapäiväryhmässä.

Kuusankosken kirjastossa toimii myös kirjallisuuspiiri kerran kuussa iltapäiväryhmänä. Tiedustelut puh. 020 615 4046 tai s-posti: kirjasto.kuusankoski@kouvola.fi

Kouvolan kansalaisopistossa voi myös osallistua kirjallisuusryhmiin. Salpausselänkadulla toimii runoryhmä päivällä ja Kuusankoskella kirjallisuuspiiri illalla. Kouvolan kansalaisopiston ensi lukuvuoden ohjelmaan voi tutustua jo nyt opiston nettisivulla http://www.kouvola.fi/palvelut/kansalaisopisto.html

0 ääntä

Kommentit

Kirjallisuuspiirin kellonajat ja päivämäärät Kuusankoskella sekä Kouvolassa?