Löytyykö Kouvolan kirjastosta teosta "Valkealalaisen käsityöperinteen tallentaminen?" Miltä osastolta löytyy? Kuinka monta on hyllyssä tai lainassa?

Kysytty

Löytyykö Kouvolan kirjastosta teosta "Valkealalaisen käsityöperinteen
tallentaminen?" Miltä osastolta löytyy? Kuinka monta on hyllyssä tai
lainassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valkealalaisen käsityöperinteen tallentaminen-teos koostuu 22 erillisestä alueittain kootusta kansiosta. Kansiot löytyvät Kouvolassa ainoastaan Valkealan kirjaston kotiseutuaineistohyllystä. Kansiot ovat luettavissa vain kirjastossa, niitä ei voi lainata kotiin.