Löytyykö Kouvolan kirjastoista seuraavat leffat ja pienoisnovelli joissa Jaana Raski on näytellyt? 1. Jäähyväiset rakkaimmalle 2. Valkoinen kääpiö 3…

Kysytty

Hei,

Löytyykö Kouvolan kirjastoista seuraavat leffat ja pienoisnovelli joissa Jaana Raski on näytellyt?

1. Jäähyväiset rakkaimmalle
2. Valkoinen kääpiö
3. Poliisijuttu
4. Rinnat

Ellei, Saakohan niitä dvd:nä esim. Yleltä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kouvolasta noita ei löydy. Poliijutun osat 1-3 löytyisi Raision kirjastosta videotallenteena. Rinnat löytyy Ylen elävästä arkistosta.
Noita muita voisi tiedustella Ylestä. Ohjeessa sanotaan:
Jos haluat tilata ohjelman yksityiseen käyttöösi tai yhteisösi sisäiseen tiedotuskäyttöön kopion, sekin voi olla mahdollista. Tee silloin tiedustelu tai tilaus kopiosta Yle Arkistomyyntiin alla olevalla lomakkeella. Arkistomyynti hoitaa keskitetysti Ylen sisältöjen luovutuksesta yhtiön ulkopuoliseen käyttöön.