Löytyykö klassikkokirjoista lyhyempiä / koottuja / selkokielisiä versioita esim. lapsille? Shakespearea tms.

Kysytty

Löytyykö klassikkokirjoista lyhyempiä / koottuja / selkokielisiä versioita esim. lapsille?
Shakespearea tms.

Vastaus

Vastattu

Löydät selkomukautetut klassikot Helmet-hausta laittamalla hakuun "selkokirjat klassikot". Shakespearea ei ole selkomukautettu suomeksi, mutta englanniksi löytyy Three great plays of Shakespeare, jossa on helpotetut englanninkieliset versiot näytelmistä Romeo and Juliet, Macbeth ja King Lear.