Löytyykö kirjoja,jotka kertovat Rudolf Koivusta ja Sandro Boticelista? Esim. elämäkerrasta ja kuvataiteesta?

Kysytty

Löytyykö kirjoja,jotka kertovat Rudolf Koivusta ja Sandro Boticelista? Esim.
elämäkerrasta ja kuvataiteesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löysin seuraavat kirjat Rudolf Koivusta: Vesterinen, Ervo: Kauneinta maailmassa - Rudolf Koivun ja Raul Roineen satujen lähteillä (1997), Vesterinen, Ervo: Rudolf Koivu Tuuloksesssa (1995) ja Salonen Marja: Rudolf Koivu 1890-1946 (1990).

Botticellista ei löytynyt teoksia suomeksi. Seuraavat englanninkieliset ovat ainakin Helsingin kaupunginkirjastossa: Deimling, Barbara: Sandro Botticelli (1994), Swinglehurst, Edmund: The life and works of Botticelli (1994) ja Botticelli, Sandro: The complete paintings of Botticelli (1985).