Otsikko
Löytyykö kirjastostannne lainattavaa diakuvasarjaa suomalaisesta nykytaiteesta?

Kysytty

Löytyykö kirjastostannne lainattavaa diakuvasarjaa suomalaisesta nykytaiteesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen aineistotietokanta HelMetistä www.helmet.fi löytyy kolmiosainen lainattava diakuvasarja (yhteensä 128 kuvaa) Suomen taiteen kuva 1, 2 ja 3, joka on kylläkin jo vuodelta 1980. Sarja on lainattavissa Leppävaaran kirjastossa.