Löytyykö kirjastosta yhtäkään norjalaisen ruokakulttuurin reseptikirjaa?

Kysytty

Löytyykö kirjastosta yhtäkään norjalaisen ruokakulttuurin reseptikirjaa?

Vastaus

Vastattu

Seuraavissa kirjoissa on norjalaisia reseptejä sekä muutakin tietoa norjalaisesta ruokakulttuurista:

Eurooppalaisessa keittiössä

Maailman ihanimmat leivonnaiset: suolaiset ja makeat herkut 15 maasta

Nars, Kenneth: Purtavaa Pohjolasta

Pohjolan herkut: makumatka Pohjolan pitopöytiin

Täydellinen päivä: ruokaretki Pohjoismaissa