Löytyykö kirjastosta (tai mistään) elokuvana (DVD tms.) mitään Kaari Utrion teosta?

Kysytty

Hei. Löytyykö kirjastosta (tai mistään) elokuvana (DVD tms.) mitään Kaari Utrion teosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttäisi kovasti siltä, ettei Kaari Utrion kirjoista ole tehty elokuvia. Elonet osoitteessa http://www.elonet.fi mainitsee Kaari Utrion ainoastaan lyhytdokumentin ”Historian helminauha” (1993) esiintyjänä. Jos Utrion kirjojen perusteella olisi tehty elokuvia, ne luultavasti löytyisivät Elonetistä.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Sääli, että Kaari Utrio kirjoista en ole tehtyt elokuvia.Teillä (suomalaisilla) on tällöinen kirjailija ja en yhteenki elokuva???
Parasta maailmassa.Anteeksi mun kielitaito.Elän ja asun Eestis ja luen Kaari Utrio kirjoja.