Löytyykö kirjastosta pieniä näytelmien käsikirjoituksia? Esim.Kirsti Koivula: Naurun nälkään, Pirtin puolella Luin vastauksen samaan kysymykseen ja menin…

Kysytty

Löytyykö kirjastosta pieniä näytelmien käsikirjoituksia? Esim.Kirsti Koivula: Naurun nälkään, Pirtin puolella

Luin vastauksen samaan kysymykseen ja menin sivuille. Minulta kysytään tunnusta ja salasanaa. Mitä annan etten joutuisi minkään markkinoinnin uhriksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoissa on useita Kirsti Koivulan sketsikirjoja: Hulvatonta hupailua, Hyvät hykkyrät, Iloista irrottelua, Naurun nälkään, Pirtin puolelle. Kysy kirjastonhoitajalta –arkistosta haku http://www2.kirjastot.fi/fi-FI/kysy/arkisto/ ei pitäisi vaatia mitään käyttäjätunnuksia. Millähän sivulla mahdoitte käydä?