Löytyykö kirjastosta nuotteja Timo Koivusalon kappaleeseen Entä sitten? Kappaleen on esittänyt Joel Hallikainen.

Kysytty

Hei! Löytyykö kirjastosta nuotteja Timo Koivusalon kappaleeseen Entä sitten? Kappaleen on esittänyt Joel Hallikainen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti näyttää olevan niin, ettei tätä Koivusalon sävelmää ole ainakaan toistaiseksi julkaistu nuottina (ei ainakaan Viola- ja HelMet-tietokannan mukaan). Jukka Kuoppamäen samanniminen laulu on nuottina olemassa, mutta se ei tietenkään tässä tapauksessa auta asiaa.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto