Löytyykö kirjastosta kirjaa tai karttaa, johon olisi merkitty Inarijärven syvyydet?

Kysytty

Löytyykö kirjastosta kirjaa tai karttaa, johon olisi merkitty Inarijärven syvyydet?

Vastaus

Vastattu

Pahoittelen, että vastaaminen on viipynyt. Ainakin Pasilan kirjastossa on käsikirjastokappaleena (kartta ei lainata) veneilijöille tarkoitettu Inarinjärven kartta, johon on merkitty syvyydet,

Linkki karttaan https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2028698?lang=fin

Jos menet Pasilan kirjastoon, karttaa kannattaa kysyä henkilökunnalta. Karttaa säilytetään merikorttien yhteydessä.