Löytyykö kirjastosta Andrew Lloyd Webberin kappaleita,jotka olisi sanoitettu suomenkielisiksi?Vai onko niistä mitään sanoitettu suomeksi?

Kysytty

Löytyykö kirjastosta Andrew Lloyd Webberin kappaleita,jotka olisi
sanoitettu
suomenkielisiksi?Vai onko niistä mitään sanoitettu suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joitakin Andrew Lloyd Webberin kappaleita on sanoitettu suomeksi. Et kuitenkaan kertonut, haluatko kappaleet nuotteina, äänitteinä vai missä muodossa. Niinpä suosittelen, että menet Plussa-aineistohakuun (http://www.libplussa.fi/), kirjoitat tekijäksi Webber Andrew Lloyd ja valitset kielivalikosta suomen.
Saat tulokseksi sekä äänitteitä ja nuotteja että myös videokasetin elokuvasta Evita (jossa laulujen käännökset eivät kuitenkaan ehkä ole laulettavassa ts. runomuodossa).