Löytyykö kirjaston valikoimista ns. rentoutuskasetteja tai mieluiten cd-versioita? Asun Länsi-Pakilassa ja lähimmät kirjastot ovat Maunula ja Paloheinä.

Kysytty

Löytyykö kirjaston valikoimista ns. rentoutuskasetteja tai mieluiten cd-versioita? Asun Länsi-Pakilassa ja lähimmät kirjastot ovat Maunula ja Paloheinä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-hausta löytyy lukuisia rentoutus cd-levyjä haulla rentoutus. Haun voi rajata cd-levyihin kirjastoittain. Paloheinästä löytyy useampia rentoutta käsitteleviä cd-levyjä, Maunulasta kaksi. Helmet-haussa on mahdollista myös jättää aineistosta varauksia, tämä edellyttää tunnuslukua. Tunnusluvun saa kirjastosta, ellei sitä jo ole. Helmet-haku löytyy sivulta http://helmet.fi/