Löytyykö kirjaston valikoimista Def Leppard -yhtyeen Lets get rocked -kappaletta? En ole onnistunut sitä eri palveluista löytämään... Tietääkseni se pitäisi…

Kysytty

Löytyykö kirjaston valikoimista Def Leppard -yhtyeen Lets get rocked -kappaletta? En ole onnistunut sitä eri palveluista löytämään... Tietääkseni se pitäisi löytyä Armageddon-cdltä. Kiitokset avusta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä hetkellä Let's get rocked -kappale löytyy esim. seuraavilta Def Leppard -yhtyeen cd-levyiltä:

Mirror ball : live & more (konserttiäänityksiä vuosilta 2008-2009) (Bludgeon Riffola, 2011)

Adrenalize (deluxe edition, sisältää studioversion ja konserttiesityksen, julkaistu alun perin vuonna 1992) (Mercury Records, 2009)

Best of (Bludgeon Riffola, 2004)