Löytyykö kirjastoista sellainen harvinaisuus kuin saksan kielen oppikirja englanniksi ?

Kysytty

Löytyykö kirjastoista sellainen harvinaisuus kuin saksan kielen oppikirja englanniksi ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hieman vähissä ovat vaihtoehdot ja kaukolainausta joutuu käyttämään.

Pääkaupunkiseudun Helmet kirjastosta löytyy kaksi teosta:

Jenny Russ: Essential German grammar ja Paul G. Graves: Streetwise German : speaking and understanding colloquial German Helmet

Finna.fi:stä löytyy vaihtoehtoja, joiden joukossa on Helsingin yliopiston opiskelijakirjastosta ja muilta paikkakunnilta löytyviä teoksia, https://www.finna.fi/Search/Results?sort=relevance&bool0%5B%5D=AND&look…

Melinda-haulla löytyi 7 vaihtoehtoa:

Funk, Hermann, ; Kuhn, Christina,Studio [21] : Das Deutschbuch A1 / Hermann Funk und Christina Kuhn. Berlin : Cornelsen, 2015. ISBN 978-3-06-520105-6

Moeller, Jack,Deutsch heute : introductory German / Jack Moeller ... [ja muita]. Australia : Heinle Cengage Learning, cop. 2013.

ISBN 978-1-111-83236-0, ISBN 1-111-83236-6

Palisch, Lucie, ; Wurm, Christoph ; Eichler, Petra ; Mills, Ian, Auf den Punkt gebracht : Deutscher Wortschatz zur Textarbeit. / [Konzeption: Christoph Wurm unter Mitw. von Petra Eichler. Engl. Ubers.: Ian Mills] Stuttgart : Ernst Klett Sprachen GmbH, 2013. ISBN 978-3-12-519567-7

Stief, Christine ; Stang Christian Langenscheidt German grammar in a nutshell : Deutsche grammatik - kurz und schmerzlos / von Christine Stief und Christian Stang. Munchen : Langenscheidt, 2013. ISBN 978-3-468-34887-7

Swerlowa, Olga,Grammatik im Gespräch : Arbeitsblätter fur den Deutschunterrich / Olga Swerlowa. Munchen : Klett-Langenscheidt, 2013.
ISBN 978-3-12-606369-2

Scriven, Rob. ; Kopleck, Horst. Collins German grammar & practice / [series editor: Rob Scriven] ; [contributor: Horst Kopleck]. Glasgow : HarperCollins, 2012. - (Collins easy learning.) ISBN 978-0-00-745601-7

Höffgen, Adelheid. Deutsch lernen fur den Beruf : Kommunikation am Arbeitsplatz : Lehrbuch fur Deutsch als Fremdsprache / von Adelheid Höffgen. Ismaning : Hueber, 2010.  ISBN 978-3-19-107245-2   Melinda

Netistä löytyy viisi ilmaista saksan alkeiskirjaa. https://learnoutlive.com/free-german-textbooks-pdf-epub-kindle/

ja kirjakaupat tietenkin tarjoavat runsaasti valikoimaa. esim. Amazon

1 ääntä

Kommentit

Nuo seitsemän kirjaa eivät ole Kansalliskirjastossa vaan mikä missäkin eri kirjastossa ympäri Suomea. Melinda-tietokanta vain on Kansalliskirjaston palvelimella.