Löytyykö kirjallisuutta, joka käsittelee BEAM-robotiikkaa. Idean isä on Mark.W. Tilden. Hakusanana voi olla myös nervous networks.

Kysytty

Löytyykö kirjallisuutta, joka käsittelee BEAM-robotiikkaa. Idean isä on Mark.W.
Tilden. Hakusanana voi olla myös nervous networks.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

BEAM-robotiikasta ei löytynyt kirjallisuutta suomalaisista kokoelmatietokannoista. Artikkelitietokannoissakaan ei ollut viittauksia aiheesta. Nettikirjakauppojen kokoelmista ei löytynyt Tildenin teosta.
Netistä löytyy kyllä runsaasti tietoa aiheesta; kannattaa kokeilla esim. Google-hakua osoitteessa http://www.google.com/intl/fi/ hakusanoilla Mark Tilden, tulokseksi tulee runsaasti sivuja, joissa käsitellään BEAM-robotteja.