Löytyykö kirjallisuutta aiheesta kiinteistön ulko- ja yleistyöt?

Kysytty

Löytyykö kirjallisuutta aiheesta kiinteistön ulko- ja yleistyöt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiinteistönhuollosta löytyy runsaasti kirjallisuutta, tässä poimintoja tuoreimmista. Voit myös selata pääkaupunkiseudun yhteistä Plussa-hakua http://www.libplussa.fi/. Kokeile seuraavia hakusanoja tai niiden yhdistelmiä: kiinteistönhoito, kiinteistöt, kunnossapito, asuinrakennukset ja huolto.

Hekkanen, Martti: Omakotitalon huoltokirja. Helsinki 2000. Pirinen, Auli: Käytössä olevan asuintalon huoltokirja-laadinta, käyttö, esimerkki. Helsinki 1999. Hein, Kari: Toimitilakiinteistön huoltokirja-laadinta, käyttö. Helsinki 1999. Liikanen, Riina Tuotteelle pitkää ikää-huolto-, korjaus-, vuokraus- ja yhteiskäyttöpalveluja. Helsinki 1999. Isännöitsijän käsikirja. Helsinki 1998. Hekkanen, Martti: Kodin käsikirja--opas terveelliseen ja turvalliseen asumiseen Helsinki 2000. Tuomela, Antti: Isännöinti. Helsinki 1999. Asuinkiinteistön hoito-opas. Helsinki 1997.

Suomen Kiinteistöliitto ry:n kotisivut ovat http://www.kliitto.fi/
Kiinteistö 2001 -messut järjestetään 5. - 8. huhtikuuta 2001 Helsingin Messukeskuksessa. Samaaan aikaan Kiinteistömessujen kanssa Messukeskuksessa järjestetään Kevätpuutarha-messut ja OmaMökki 2001 -messut, kävijät pääsevät näihin kolmeen tapahtumaan samalla lipulla.