Löytyykö kirjailija Eino Kaijaalta muita teoksia kuin 2006 ilmestynyt Lähtöpesä. Käy myös teokset joissa Kaijaa on yksi tekijöistä. Aihepiiri josta teoksia…

Kysytty

Hei!
Löytyykö kirjailija Eino Kaijaalta muita teoksia kuin 2006 ilmestynyt Lähtöpesä. Käy myös teokset joissa Kaijaa on yksi tekijöistä. Aihepiiri josta teoksia toivotaan on rautatiet ja veturinkuljettajat tms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lähtöpesä on ainoa tietokantojen tuntema Eino Kaijaan kirja, enkä Kaijaata käsittelevistä lähteistä löytänyt mainintaa, että hän olisi julkaissut muuta. Veturimies-lehdessä kirjan ilmestymisen aikoihin olleessa esittelyssä kyllä huomautetaan aineistoa kertyneen niin paljon, että toinenkin kirja on mahdollinen, mutta ainakaan vielä ei toista Kaijaata ole kuulunut.

Veturimies 3/2006