Löytyykö karttaa Lokan altaan alle jääneestä alueesta?

Kysytty

Löytyykö karttaa Lokan altaan alle jääneestä alueesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lokan tekoallasta alettiin täyttää vuonna 1967 ja peruskartta 1:20 000 alueesta tehtiin vasta 1975. Allasta edeltävältä ajalta Lokan alueelta löytyy Suomen taloudellinen kartta vuodelta 1943, mittakaavassa 1:100 000.

Maanmittauslaitoksen arkistosta voit tilata Lokan tekoaltaan alle jääneen alueen kartan tiedostona. Lokan tekoaltaan alle jäänyt alue löytyy Suomen taloudellisen kartta lehtijakonumerolla 3741.

asiakaspalvelu@maanmittauslaitos.fi