Löytyykö jostakin kirjastosta vielä kirjaa nimeltä "Rummut". Olen lukenut sen joskus 60-luvun alkupuolella ja se kertoo eurooppalaisten tulosta Afrikkaan.

Kysytty

Löytyykö jostakin kirjastosta vielä kirjaa nimeltä "Rummut". Olen lukenut sen joskus 60-luvun alkupuolella ja se kertoo eurooppalaisten tulosta Afrikkaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joensuun kaupunginkirjastossa on teos

Fleming, Waldo
Rummut puhuvat / Waldo Fleming ; suomentanut Matti Kilpeläinen. - Porvoo : WSOY, 1948. - 273, [2] s. ; 8:o
Alkuteos: Talking drums.

Sen sisältö näyttäisi vastaavan kysymyksessä esitettyä aihetta. Kirja on nuortenosaston varastossa ja neuvojaa voi pyytää hakemaan sen.