Löytyykö jostain nuotteja Laila Kinnusen kappaleeseen: Kaikkialla. Tai sitten alkuperäinen: Al di la

Kysytty

Hei! Löytyykö jostain nuotteja Laila Kinnusen kappaleeseen: Kaikkialla. Tai sitten alkuperäinen: Al di la

Vastaus

Vastattu

"Kaikkialla"-versiosta ei näytä julkaistun nuotteja. Italian- tai englanninkielinen "Al di là" on nuotinnettu moniin nuottijulkaisuihin erilaisina sovituksina. Kirjastojen tarjontaa voi selata Finnasta.

Jos haluamaasi nuottijulkaisua ei löydy Loisto-kirjastojen valikoimista, voit tehdä kaukolainapyynnön omassa kirjastossasi.

Verkosta löytyy useita sovituksia kappaleesta englanninkielisillä sanoilla. Ilmaiseksi ovat saatavilla ainakin tämä laulumelodian ja sointumerkit sisältävä sovitus ja tämä kvartettisovitus.