Otsikko
Löytyykö jostain nukkekodin ja sen huonekalujen rakennusohjeita

Kysytty

Löytyykö jostain nukkekodin ja sen huonekalujen rakennusohjeita

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jyväskylän kaupunginkirjastosta löytyy mm. seuraavanlaisia suomenkielisiä teoksia joissa on tietoa nukkekodin ja sen kalusteiden rakentamisesta.

Tekijä Nimeke Luokka Sig.
------------------- --------------------------------- ---------- ----
Peltola, Tuula NUKKEKODIN NIKSIKIRJA 65.8 PEL
Zechlin, Ruth VEISTOTÖITÄ 65.1 ZEC
Boulton, Vivienne Nukkekotikirja 65.8 BOU

Nukkekodin ja sen kalusteiden valmistamisesta löytyy teoksia myös esimerkiksi englanniksi.

Lisäksi nukkekodin valmistamiseen ja sen sisustamiseen liittyviä lehtiartikkeleita on haettavissa kirjastossa Aleksi-tietokannasta. Esimerkkinä Aleksista löytyvistä artikkeleista voisi mainita Esko Kuokkasen kirjoittaman artikkelin Nukketalon teko-ohje (Kotiliesi 1994, nro 6) ja Riitta Kallioisen kirjoittaman artikkelin Rakennetaan nukkekoti (Kaks`plus 1989, nro 4).