Löytyykö jostain kirjastosta teos: Dominic O´Brien How to develop a perfect memory Headline 1994 ?

Kysytty

Löytyykö jostain kirjastosta teos:
Dominic O´Brien
How to develop a perfect memory
Headline 1994 ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä kirjaa ei löydy pääkaupunkiseudun aineistorekisteristä http://www.libplussa.fi/. Saman alan kirjoja voi hakea esim. asiasanoilla: muisti, kehittäminen. Läheltä aihetta löytyi kirja: LORAYNE, Harry : How to develop a super power memory, kirja on Helsingin pääkirjastossa. Kannattaa myös käydä lähikirjastossa tarkastamassa löytyykö kirjaa muista yleisistä kirjastoista, jolloin siitä tehdään kaukolainavaraus. Samalla tarkastetaan olisiko se mahdollisesti yliopistojen tai korkeakoulujen kirjastojen kokoelmassa. Tervetuloa kirjastoon.