Löytyykö jostain kirjasta ja kirjastosta nuotteja Jope Ruonansuun kappaleeseen Taivaanrannan maalari?

Kysytty

Löytyykö jostain kirjasta ja kirjastosta nuotteja Jope Ruonansuun kappaleeseen Taivaanrannan maalari?

Vastaus

Vastattu

Tähän Jope Ruonansuun säveltämään, sanoittamaan ja esittämään kappaleeseen ei tähän mennessä ole julkaistu nuottia. Laulu alkaa: "Meni hyvin pitkän aikaa yhdessä kun kuljettiin." Kansalliskirjaston hakupalvelusta löytyy vain äänitteitä.

Kirjastojen tietokannoissa samannimisiä kappaleita voi olla hankala erottaa toisistaan. Kotimaisia nuotteja voi yrittää hakea myös laulun alkusanoilla.

Kansalliskirjaston hakupalvelu: https://kansalliskirjasto.finna.fi/

0 ääntä

Kommentit

Moi!
Tässä kappaleen sointukuviot, jos niistä on jotain iloa :)

Intro
G# C#m A# C#m
G# C#m Gm C#m C#m

Verse
C#m G# A# C#m
A# C#m A# C#m
A# C#m Gm C#m

Chorus
A# C#m A# C#m
A# C#m Gm C#m