Löytyykö jostain Espoon tai pääkaupunkiseudun kirjastosta dokumenttisarjaa "Maailma sodassa" (The World at War)? Se on tullut TV:stä ja lienee ilmestynyt DVD…

Kysytty

Löytyykö jostain Espoon tai pääkaupunkiseudun kirjastosta dokumenttisarjaa "Maailma sodassa" (The World at War)?
Se on tullut TV:stä ja lienee ilmestynyt DVD-sarjana.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä sarjaa löytyy kyllä pääkaupunkiseudun kirjastoista, mutta ainoastaan videokasettina eli VHS muodossa. Saatavuustietoja voi tarkistaa teoksen nimellä "Maailma sodassa" osoitteesta http://www.helmet.fi/.Sarja on melko vanha ja nauhat ovat kovasti olleet lainassa, joten niiden laatu ei välttämättä ole ihan priima enää. Dvd:nä kyseistä sarjaa ei valitettavasti löydy pääkaupunkiseudun kirjastoista.