Löytyykö jostain Eila Pellisen laulua "Unikkojen aikaan"?

Kysytty

Löytyykö jostain Eila Pellisen laulua "Unikkojen aikaan"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viola-tietokanta osoitteessa https://viola.linneanet.fi kertoo, että kyseinen Eila Pellisen levytys löytyy vanhalta savikiekkolevyltä ”Luokseni jääthän; Unikkojen aikaan” (1958). Se on julkaistu myös levyillä ”Eila Pellinen laulaa. 2” ja ”Eila Pellistä tapaamassa”. CD-levyllä kappale ei näytä ilmestyneen lainkaan.

Valitettavasti mitään edellä mainituista levyistä ei Frank-monihaun mukaan löydy Suomen kirjastoista. Nettikaupoista sitä voisi saada hankittua.