Löytyykö Joe Dassin'in laulua "Mon village du bout du monde" suomeksi? Ainakin Danny, Katri-Helena ja Robin ovat levyttäneet hänen laulujaan. Violasta löytyy…

Kysytty

Löytyykö Joe Dassin'in laulua "Mon village du bout du monde" suomeksi? Ainakin Danny, Katri-Helena ja Robin ovat levyttäneet hänen laulujaan. Violasta löytyy monia, mutta niissä ei näy ranskankielistä nimeä. Alkuperäinen ilmestynyt noin 1965. Kuunneltavissa You Tube'ssa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Ei tuota näyttäisi olevan suomeksi levytetty. Kyseinen sävellys näyttäisi olevan trad. sävellys, jonka Dassin on sovittanut ja levyttänyt. Pelkällä kappaleen nimellä ei löytynyt Fono-tietokannastakaan. Muutakaan kautta löydy mitään viitteitä suomalaisesta levytyksestä, joten näiden perusteella uskoisin, ettei tuota todellakaan löydy. Koetin myös hakea useilla mahdollisilla käännösnimillä, mutta mikään ei tuottanut tulosta.