Löytyykö Jalmari Finnen kirjaa "Kiljusten vallankumous" vuodelta 1921, jolloin kuvittajana oli A. Tawitz.

Kysytty

Löytyykö Jalmari Finnen kirjaa "Kiljusten vallankumous" vuodelta 1921, jolloin kuvittajana oli A. Tawitz.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuoden 1921 painosta ei valitettavasti ole saatavilla pääkaupunkiseudun yleisistä kirjastoista. Sen sijaan Helsingin yliopiston kirjaston kokoelmiin se kyllä kuuluu, tarkemmin sanottuna SKS:n kirjaston varastoon. Lisätietoja osoitteesta http://www.helsinki.fi/kirjastot/