Löytyykö J.K. Kulomaan runoa: Syystuuli tuimana soittaa, suven haudalla harppuaan? Sen on säveltänyt Erkki Melartin, mutta nyt on kysymys laulun sanoista. …

Kysytty

Löytyykö J.K. Kulomaan runoa: Syystuuli tuimana soittaa, suven haudalla harppuaan? Sen on säveltänyt Erkki Melartin, mutta nyt on kysymys laulun sanoista.
Mahtaisinko saada apua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sanat löytyvät Erkki Melartinin nuottikirjasta Yksinlauluja 1.