Löytyykö, itse en löytänyt, islantilaisia kirjoja suomennettuina? Kiitos.

Kysytty

löytyykö, itse en löytänyt, islantilaisia kirjoja suomennettuina?
Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Islantilaisista kirjailijoista löytyy suomennettuina ainakin seuraavia Hämeenlinnan seudun kirjastoista: Arnaldur Indriðason, Einar Kárason,Einar Már Guðmundsson,Hallgrímur Helgason,Hugleikur Dagsson,Halldór Laxness, Sjón, Snorri Sturluson,Vigdís Grimsdóttir, Yrsa Sigurðardóttir ja Steinunn Sigurårdóttir. Autetaan mielellämme asiakaspalvelussa niiden löytämisessä.