Löytyykö internetistä yliopiston eri tiedekunnissa opiskelevien henkilöiden nimet? Minun pitäisi löytää kiireesti eräs henkilö, mutta minulla ei ole…

Kysytty

Löytyykö internetistä yliopiston eri tiedekunnissa opiskelevien henkilöiden nimet? Minun pitäisi löytää kiireesti eräs henkilö, mutta minulla ei ole aavistustakaan missä tiedekunnassa tai edes mitä hän opiskelee, tiedän
vain, että hän on kirjoilla Hgin Yliopistossa. Asian luonteesta johtuen en voi suoraan kääntyä k.o. henkilön puoleen tältä asiaa tiedustellakseni.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin yliopiston kotisivun (www.helsinki.fi) hakemistosta löydät opiskelijarekisterin ja klikkammalla sieltä kohtaa 'opiskelijatietojen luovutus' pääset tutustumaan periaatteisiin, joiden mukaan tietojen luovutus tapahtuu.