Löytyykö Hyvinkään kirjastosta ammattilehtiä, liittyen rakennussuunnitteluun/arkkitehtuuriin/tekninen piirtäminen2d/3d-mallinnus? entäpä ulkomaisia samaan…

Kysytty

Hei,
löytyykö Hyvinkään kirjastosta ammattilehtiä, liittyen rakennussuunnitteluun/arkkitehtuuriin/tekninen piirtäminen2d/3d-mallinnus? entäpä ulkomaisia samaan alaan liittyen?
Kiitos vastauksesta

Vastaus

Vastattu

Hei,

Hyvinkään kaupunginkirjaston lehtitarjontaan voit tutustua kirjaston sivuilla olevan aiheenmukaisen lehtiluettelon kautta https://www.hyvinkaa.fi/kulttuuri-ja-vapaa-aika/kirjasto/lehdet/aiheenmukainen-lehtiluettelo/

Jos haluat lisätietoja lehtitarjontaan liittyen, kannattaa olla yhteydessä suoraan kirjastoon kirjasto@hyvinkaa.fi