Löytyykö Hengellistä kuorolaulua, jossa on sanat : Sinä yönä kun Juudas petti, minut Öljyvuorella kerta, rukoellen itkin mä verta, sen yön, pelastaakseni sua…

Kysytty

Löytyykö Hengellistä kuorolaulua, jossa on sanat : Sinä yönä kun Juudas petti, minut Öljyvuorella kerta, rukoellen itkin mä verta, sen yön, pelastaakseni sua. Oi tokkohan konsaan, konsaan, sinä lainkaan muistelet mua.
Olen kuullut tätä Raudaskylän Kristillisen opiston kuoron laulamana yli 60 vuotta sitten.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kyseistä laulua ei löytynyt.