Löytyykö Helsingin kaupunginkirjastosta, mieluiten Töölöstä: Harju, Erkki-Sakari, Kuninkaan kartastot Sprengtportenin Savon Kartasto, SKS, toimituksia 1322…

Kysytty

Löytyykö Helsingin kaupunginkirjastosta, mieluiten Töölöstä:
Harju, Erkki-Sakari, Kuninkaan kartastot Sprengtportenin Savon Kartasto, SKS, toimituksia 1322/tieto?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teosta ei ole Töölön kirjastossa, mutta sitä löytyy parista muusta HelMet-kirjastosta. Valitettavasti kirjat ovat tällä hetkellä lainassa ja niistä on kaksi varaustakin, mutta osoitteesta http://www.helmet.fi/record=b2016746~S9*fin voi tehdä teoksesta varauksen. Teosta on tilattu myös Pasilan ja Itäkeskuksen kirjastoihin, joskaan tilatut kirjat eivät ole vielä saapuneet kirjastoon asti. Varauksen tekemällä saat kuitenkin kirjan, joka palautuu nopeimmin. Varausmaksu on 50 senttiä, ja se maksetaan kirjaa noudettaessa.